BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 22, 2009

JusT Get iT



hehhee.. i've collected my engagement ring last sunday.. is it beautiful??
heheh.. to me so..so.. beautiful.. ( of course la my ring k.. penat beli mahal2 eh)..heheh.
doa and wish cepat la sikit tunang.. i don't know but selagi tak settle for engagement ceremony selagi tuh hati tak senang.. ehmmm.. wish me luck k.. inshallah...

Sunday, February 15, 2009

DiamOnd & PlatiNum..



ha.. i hav bought ring from "Diamond & PlatinuM".. ya i'm very kecoh to tell everybody that i've bought the ring.. so what??.. heheh.. i'm so just excited.. 1st time to buy ring is very best damn thing that i've ever do it.. n the 2nd besteST is i'm the members of the "Diamond & Platinum".. n ya again i'm very kepoh to show my members card... huhuh..


the thing i'll never forget that we buy the ring on 14th Feb.. the ValentiNe day.. ok fine we can't celebrate.. n i'm not celebrate it but it just kebetulan... heheh.. n thats kebetulan is bring us to get this gifts... huhuh.. what the lucky..


sayangnyer nak makan cookies nih.. n still simpan in my room n tak makan pun lagi.. huhuh..
we plan to buy the ring not over than Rm500 but seperti biasa that plan is always over budget..
n that ring price is more than rm500.. never mind.. Engage is inshallah once in our life.. so don't over thinking about them money.. money can find what.. hehe.. sedapkan hati jek nih.. uhhuhuh.

n anyway we just always berdoa that all our plans is going smoothly.. inshallah... please pray for us..

Thursday, February 12, 2009

hoW to Get Guy in 1 moNth..

huhuuh...

1... 1st thing 1st buat muka ganas sikit. But dalam ganas tuh terselit sikit keayuan..(ayu ker)
2... 2nd thing if kita nih adalah perempuan yang pemalu merangkap penakut, cari kawan2 yang tak malu n sangat berani... n jangan lupa kawan kita tuh mesti nampak sangat gelojoh n selekeh masa makan supaya that guy tak tengok dia.. hehehe..
3... selalu lepak di mamak di mana lelaki tuh selalu ader... n pastikan waktu lepak adalah waktu yang sama setiap hari...
4... lagi satu masa tuh kena banyak duit cause nak belanja member2 makan kat mamak.. ini kerana diaorang dah temankan kita n ikut kita melepak sebab nak tengok guy tuh.. heheh pedulikan walaupun poket kita kosong tapi member2 kita tuh dah gemuk..
5... buat muka malu2 biler dia mintak no phone kita... heheh...

Sebenarnya aku sangat bosan... n malas nak buat kerja so terpaksalah aku menyemakkan blog aku ngan entri yang tah apa2 nih...

n niat sebenarnyer is want to tell d story that how i met my Rizza.. n dont ever know him when i met him at Azwath.. Azwath tuh aderlah sebuah kedai mamak yang berada di UPM n geng2 aku selalu melepak di situ biler tension study(study ker??).. then 1 day Ika(si budak yang suka membontoti) n I lepak berdua n sembang berapi pasal aper ntah, aku pun tak ingat.. then my table is in front of table Rizza.. n ati aku cakap hensem gak seposen mamat nih..heheh.. pastuh aku sambung berbual ngan ika... n biler tiba waktu untuk nak bayar aku pun g ke kaunter pembayaran tuh untuk menyetelkan bil2 yang tertunggak yang ika n aku tak bayar lagi... ish.. benda merapu nih.. continue then.. masa aku g bayar tuh aderlah sorang mamat tuh mengacau si ika nih.. aku masa tuh dahlah tgh hangin, si mamat nih pulak duk tempat aku nak g ngurat ika.. dah 2 aku terpaksa la sound dia macam gangster kampung dusun.."WEH KO NIH APAHAL DUK TEMPAT AKU". Si mamat tuh pun terus cabut.... Rupa2nyer masa aku sound tuh Rizza sedang memerhatikan aku.. ish..ish... sangat CooL... n aku tak perasan pun cause hati tengah panas..
n Rizza say that he want to know me deeply cause muka aku sangat ganas when menyound (weh mana datang this word) mamat tuh.

Then we continue next slide.. dah panjang bebenor dah nih...

Monday, February 9, 2009

CooKieS...

I'm plan to gift some cute n people can remember my wedding..
n i got some idea of that.. not some but only one idea in different of shape..
but i know it will costly, but i plan to hire.. is it right word to say... ya hire my sister to do it n i will pay her.. n she's so so excited about it.. this is the thing that i plan to do..


but in other way, if we can't make it, i have some sort of idea to buy "kismis" from my aunt n wrap it in beautiful wrapping plus stick with ribbon.. but it also very leceh... i know it not very suitable but "KISMIS BAGUS UNTUK OTAK"....huhuh..

ha... this is baru the beginning of the wedding.. so much to think about.. very teruja....